2010. december 20., hétfő

Az én Parlamentem…


A napokban terjesztik a parlament elé a Fidesz új törvénytervezetét… Nem értek vele egyet. Én, Kétkamarás parlamentet szeretnék, mióta hivatalosan – szerintem csak törvényesen, de nem jogosan – nincs királyság Magyarországon… Úgy vélem azóta, a káosz uralkodik hazánkban…
Remélem, még időben nyújtom be módosító javaslatomat!
Szóval azt szeretném, ha az Alsóházban lennének a választott képviselők - tényleges erkölcsi bizonyítvánnyal… A Felsőházban, pedig valódi úriemberek és néhány hölgy ülhetne, akik igaznak bizonyultak a méltóság betöltésére. Példaképeink hazaszeretetben, hitben, felelősségvállalásban, hivatásban, szeretetben… 

Akiket én szeretnék ott látni:

Habsburg György (koronával a fején), Böjte Csaba, Kerényi Lajos, Cseri Kálmán, Tőkés László, Kocsis Fülöp, Mádl Ferenc, Sólyom László, Nemeskürty István, Tőkéczki László, Duray Miklós, Für Lajos, Simicskó István, Makovecz György, Melocco Miklós, Jankovich Marcell, Karátson János, Jókai Anna, Csoóri Sándor, Berecz András, Papp Lajos, Csókai András, Iván László, Vizi E. Szilveszter, Kopp Mária, Csath Magdolna, Szaniszló Ferenc, Gonda László, Grosics Gyula…

Már a nevük említése is jóleső érzéssel töltött el…


Javaslataikat küldjék el, hozzászólásként! Köszönjük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése